Zwroty i reklamacje

Warunki zwrotów

1. Towary niepodlegające zwrotom

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do Umów, w których Towarem jest:

  • rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu,
  • rzecz mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
  • rzecz, której opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, w szczególności prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje w odniesieniu do kosmetyków oraz dermokosmetyków, a także produktów żywieniowych i suplementów diety, jeżeli ich fabryczne opakowanie zostało w jakikolwiek sposób naruszone, zwłaszcza poprzez otwarcie.

2. Do kiedy można zwracać produkty?

W przypadku produktów innych niż wymienione powyżej, możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać przyczyny takiej decyzji, ale przed zwrotem zawsze najpierw skontaktuj się z nami. Upewnimy Cię, czy na pewno ten produkt można zwrócić i zaczniemy się już przygotowywać do kolejnego etapu.


Warunki odsyłania produktów (zwroty i reklamacje)

Dowiedz się, jak bezpiecznie odesłać produkty z drogerii internetowej. Dzięki temu dotrą w nienaruszonym stanie, a my szybciej rozpatrzymy Twoje zgłoszenie.

1. Jaką formę przesyłki wybrać w przypadku zwrotu lub reklamacji?

Dla bezpieczeństwa przesyłki i przyspieszenia zwrotu, odeślij towar przesyłką kurierską lub wyślij jako paczkę z potwierdzeniem nadania. Prosimy, nie wysyłaj przesyłek za pobraniem – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

2. Czy produkty przed wysyłką należy specjalnie zabezpieczyć?

Zadbaj o staranne zapakowanie i oklejenie paczki. Najlepiej sprawdzi się mocny karton i taśma samoklejąca. Jeśli odsyłasz kilka produktów, dobrze jest zabezpieczyć każdy z osobna. Wolną przestrzeń w paczce uzupełnij wypełniaczem, który zabezpieczy jej zawartość przed wstrząsami.

3. Jak odesłać produkty żywnościowe?

Niektóre produkty żywnościowe, dla zachowania swoich właściwości, mogą wymagać wysyłki w określonych warunkach, np. obniżonej temperatury. Przed wysyłką produktów żywnościowych zapoznaj się z informacjami dotyczącymi ich przechowywania. Znajdziesz je na opakowaniu lub ulotce od producenta. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z nami.


Jak zwrócić produkty?

1. Zgłoś zwrot towaru

Poinformuj nas o tym, że chcesz odstąpić od umowy. Możesz skorzystać z gotowego formularza zwrotu, a także powiadomić nas mailowo (drogeria@drmax.pl) lub telefonicznie (71 711 98 90). W zgłoszeniu podaj:

  • numer zamówienia
  • datę zakupu
  • opis produktów
  • dane kontaktowe

2. Odeślij produkty

Zapakuj zwracane produkty (będziemy wdzięczni, jeśli dołączysz fabryczne opakowanie), wypełniony formularz odstąpienia od umowy, oryginał lub kopię paragonu/faktury oraz kartę gwarancyjną (dla produktów, które ją posiadają). Przesyłkę odeślij w ciągu 14 dni od zgłoszenia nam zwrotu.

Adres do zwrotów:

Dr. Max Lekomat Sp. z o.o.
ul. Łubińska 1A
05-532 Łubna
z dopiskiem „Zwrot towaru”

3. Oczekuj na zwrot płatności

W przypadku uznania zwrotu, w ciągu maksymalnie 14 dni od Twojego zgłoszenia zwracamy wszystkie poniesione przez Ciebie płatności, wraz z kosztami wysyłki (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, jeśli wybrałeś sposób wysyłki towaru inny niż najtańszy przez nas oferowany). Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania przesyłki lub dowodu jej odesłania.

  • Zwrotu towaru dokonujesz na własny koszt.
  • Zwrot kosztów nastąpi w takiej formie, w jakiej dokonałeś płatności. Jeśli chcesz zmienić formę zwrotu pieniędzy, poinformuj nas o tym. Nie poniesiesz z tego powodu żadnych kosztów.
  • Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta: „odpowiadasz jedynie za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy”.

Jak zareklamować produkty?

1. Zgłoś reklamację

Złóż reklamację wypełniając prosty formularz reklamacyjny. Możesz również zgłosić reklamację drogą elektroniczną (drogeria@drmax.pl) lub telefoniczną (71 711 98 90). W tym celu podaj potrzebne informacje:

  • numer zamówienia
  • datę zakupu
  • opis produktów
  • krótki opis powodu reklamacji
  • proponowaną formę rozwiązania problemu
  • dane kontaktowe

2. Odeślij produkty

Zapakuj reklamowane produkty (będziemy wdzięczni, jeśli dołączysz fabryczne opakowanie), wypełniony formularz reklamacyjny, oryginał lub kopię paragonu/faktury oraz kartę gwarancyjną (dla produktów, które ją posiadają).

Adres do zwrotów:

Dr. Max Lekomat Sp. z o.o.
ul. Łubińska 1A
05-532 Łubna
z dopiskiem "Reklamacja towaru"

3. Oczekuj na wiadomość

W ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanych produktów poinformujemy Cię o decyzji. Jeśli reklamacja zostanie uznana, spełnimy Twoje oczekiwania zgodnie z przepisami prawa w zakresie rękojmi.


Pliki do pobrania:

Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie.

checkout.warnings.Notice