Aquafresh

Aquafresh to jedna z najbardziej znanych marek oferujących produkty do higieny jamy ustnej. Pasty do zębów, szczoteczki oraz płyny do płukania jamy ustnej ograniczają ryzyko rozwoju próchnicy, paradontozy i innych chorób przyzębia. Aquafresh oferuje produkty dla dzieci i dorosłych.

Nie znaleziono produktów

Aquafresh - kompleksowa higiena jamy ustnej

Aquafresh szczoteczki do zębów, pasty do zębów i płyny do płukania jamy ustnej umożliwiają dokładne usunięcie resztek jedzenia, płytki nazębnej i kamienia. Dzięki nim spada ryzyko rozwoju próchnicy oraz chorób dziąseł, a zęby mają naturalny, biały kolor bez przebarwień. Pasty skutecznie ścierają płytkę nazębną, pozostawiając uczucie czystości i świeżości. Mają wyraźny zapach mięty, który utrzymuje się przez długi czas po myciu zębów. Można używać ich do szczotkowania zębów stałych i mlecznych w każdym wieku, a także do czyszczenia protez zębowych.

Płyny do płukania jamy ustnej Aquafresh uzupełniają codzienną higienę zębów, zapewniając dodatkową ochronę przed działaniem kwasów cukrowych. Wysoki poziom ochrony przed kwasami utrzymuje się do 24 godzin od użycia płynu. Aquafresh Minty płyn do płukania jamy ustnej zwalcza bakterie, które przyczyniają się do występowania nieświeżego oddechu. Szczoteczki z kolei mają różne twardości włosia, które można dopasować do indywidualnych potrzeb i wrażliwości dziąseł. Miękkie włosie zmniejsza ryzyko krwawienia dziąseł, z kolei twarde ściera kamień nazębny.

Aquafresh - nowoczesne szczoteczki dla dorosłych

Szczoteczki Aquafresh dla dorosłych mają zaokrąglone włókna, które łagodnie masują dziąsła i ograniczają ryzyko krwawienia. Wąska, trójkątna główka szczoteczki dociera do wszystkich zakamarków jamy ustnej i dokładnie czyści nawet trudno dostępne przestrzenie międzyzębowe. Elastyczna szyjka ułatwia mycie głęboko osadzonych zębów trzonowych, a ergonomiczny uchwyt z antypoślizgową rączką zwiększa precyzję ruchów w czasie szczotkowania zębów. Różne długości włosia sprawiają, że Aquafresh szczoteczki doczyszczają całą jamę ustną i odpowiadają na potrzeby osób noszących stałe aparaty ortodontyczne.

Aquafresh - pasty i szczoteczki dla dzieci

Aquafresh pasty są dostępne na rynku od 1973 roku. Aquafresh pasty dla dzieci 0-6 lat uwzględniają szczególne potrzeby maluchów. Zawierają optymalną ilość fluoru, a ich skład chroni zęby mleczne przed próchnicą. Pasta dla dzieci dobrze się pieni i cechuje się wysoką wydajnością, gdyż jej niewielka ilość wystarcza do dokładnego wyszczotkowania zębów mlecznych. Aquafresh szczoteczki dla dzieci mają wielkość dostosowaną do rozmiarów jamy ustnej kilkulatków i zębów mlecznych, dlatego dokładnie czyszczą zęby z każdej strony bez podrażniania dziąseł. Miękkie włosie masuje dziąsła i zmniejsza dolegliwości bólowe związane z wyżynaniem zębów.